5 December 2017

It was the summer of '17 | lifestyle

In the beginning of 2017 I decided to make weekly vlogs: filming pieces of my everyday life and put them together in videos. I started off really well with this project, but after a while my life got so busy and chaotic at times that I totally forgot to film things and didn't manage to make some time to edit the videos. I didn't even manage to make some time to write on my blog. I very sporadically updated my blog with short posts, but couldn't find the time and energy to update regularly.

Then the summer came and my life completely turned upside down. I met a whole bunch of people who became my friends, I got very into vegan activism, I went to five festivals in four different countries, I changed jobs, I changed homes, I went travelling and I totally forgot to film, let alone edit and write about my life. I was just too dan busy living it!

I ended up filming lots of bits and clips during the summer and recently decided to put it all together in one huge-ass video. It's about 40 minutes long and filled with my summer memories (from June until September). I realise it's not a very well-edited video, the images are shaky, it's way too long and I barely even talk in it, but my heart glows whenever I look at it.
I had so much fun this summer and I'm glad I managed to capture so much of it on camera!

So feel free to watch the video and join me on my trip down memory lane of summer adventures! 





NEDERLANDS: Begin 2017 besloot ik stukjes uit mijn leven te filmen en ze wekelijks in videos samen te plakken. Ik vind het namelijk erg leuk om herinneringen terug te kunnen bekijken en het is ook een leuke manier om het thuisfront in België wat op de hoogte te houden van mijn leven hier in Zweden. Ik begon heel goed en maakte wekelijkse filmpjes en plaatste ze op tijd online, maar al snel vond ik steeds minder tijd om te filmen en te editen en kwamen de video's steeds later. Verder had ik ook geen energie om te schrijven op mijn blog. Ik schreef af en toe berichtjes, maar ze waren vaak redelijk kort en ze kwamen slechts sporadisch tevoorschijn.

Toen de zomer begon, stond mijn leven plotseling helemaal op haar kop. Ik ontmoette een hele groep mensen waar ik bevriend mee raakte, ik werd een vegan activist, ik ging veel reizen, ik veranderde van jobs, ik veranderde van woonplaats, ik ging naar vijf festivals in vier verschillende landen, ... Ik was zo druk bezig met mijn leven te leven dat ik compleet vergat erover te schrijven of het vast te leggen!

Ik ben er wel in geslaagd af en toe stukjes te filmen in de zomer (van juni tot en met september) en heb al deze clipjes dan ook in één grote video samengeplaatste. De video is ongeveer 40 minuten lang, het beeld beweegt veel, het geluid is niet altijd optimaal, ik praat amper in de video, ... maar ik word zo blij van deze video. Hij zit namelijk helemaal vol met mijn zomerherinneringen en dat vind ik geweldig!

Bekijk dus gerust mijn zomervideo en geniet mee van mijn trip down memory lane!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!