12 September 2017

Zara Larsson @ Gröna Lund | concert

On the first day of June I went to Gröna Lund. During the summer, you can find me there very often, because there are lots of awesome concerts all summer long. This time it was time for me to finally see Zara Larsson live. I have been fangirling over her for months now, so seeing her live was an amazing experience. I was definitely not disappointed. On the contrary!

NEDERLANDS: Op 1 juni was ik weer te vinden in Gröna Lund, het pretpark in Stockholm. Hier kan je me tijdens de zomer vaak vinden, aangezien hier veel coole concerten plaats vinden de hele zomer lang. Deze keer was het tijd voor mij om eindelijk Zara Larsson live te zien. Ik was al lang over haar aan het fangirlen en het werd een geweldige avond!



I left work a bit earlier than usual, because the event mentioned a LOT of people were already at the present for this show sometime in the afternoon. I arrived there a couple of hours before the show started and it was chaos. There were many people, so it took a while before you could get in. I managed to get in and luckily, so did my friend who came a bit later.

The weather wasn't wow, so my friend and I decided to get some warm snacks before the show started. This turned out to be harder than expected, because it was so busy. Everything seemed to take forever, so by the time we actually managed to get what we wanted, someone started to play on the stage. This was about half an hour before Zara was supposed to start, so we were both a bit confused. Turns out she had some sort of support act with her. Apparently some Youtuber that I had never heard of before. He was pretty good, but we didn't really watch him, cause we were too distracted by our snacks.

When Zara came on stage, we managed to get a set-okay spot to watch her. Since the whole park was now already closed cause it was so busy, finding a good spot to watch the stage wasn't particularly easy. Luckily most people there were relatively short people, so I could easily watch over their heads. The benefits of being tall!

Zara put on an a-ma-zing show. My friend and I were singing and dancing along to all the songs, even the ones we weren't so familiar with. Zara hit all the notes right, had some supercool dance moves and turned out to be a funny person as well. Everything about this show was perfect! I can't wait to see her live again!

_______________________________________________________


NEDERLANDS: Ik stopte eerder met werken die dag, want ik had gelezen op het Facebook evenement dat er al superveel mensen d ehehe dag aan het wachten waren voor dit concert en ik moest en zou Zara Larsson live zien. 
Toen ik enkele uren voor het concert begon aankwam, was het chaos. Het was superdruk en het duurde even voor mijn vriend en ik eindelijk binnengeraakt, maar we waren er en we waren er blij om!

Het weer was niet geweldig, dus we besloten wat snacks te gaan halen om ons wat op te warmen. Dit duurde eeuwen aangezien het zo druk was in het pretpark. Een halfuur voor Zara zou beginnen, hoorden we ineens muziek vanaf het podium komen. Het bleek dat Zara een soort van support act met zich had meegebracht. Blijkbaar een Youtuber, maar ik kende hem niet en we gaven hem eigenlijk niet zo veel aandacht. De snacks leken ons op dat moment een beter idee.

Wanneer Zara begon te spelen, konden we een plekje bemachtigen waar we het podium redelijk goed konden zien. Aangezien het zo druk was, was dit niet vanzelfsprekend. Gelukkig ben ik groot en kan ik makkelijk over mensen kijken!

De show van Zara was ge-wel-dig. Mijn vriend en ik zongen en dansten met alle liedjes mee, of we ze nu vanbuiten kende of niet. Zara zong geweldig goed, as usual, ze kan goed dansen en ze blijkt ook nog eens een grappig persoon te zijn. 
De hele avond was perfect en ik kan niet wachten om haar weer live te zien!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!