8 September 2016

Not all those who wander are lost | TBT

I have been a leader on summer camps with Kazou for a couple of years now. This summer however, I went on my last ever Kazou camp. It feels weird to leave something so beautiful and fun behind, but it felt like it was time for me to go. 
I said goodbye to Kazou by going on a summer camp to Croatia. It felt very appropriate, since this was the camp that made me become a leader in the first place. It was also my tenth camp as a leader, so I thought that was a nice ending.
I am extremely grateful for all the nice memories and new friends that I got thanks to Kazou. You will all be missed!


NEDERLANDS: Ik ben enkele jaren leiding geweest op Kazou kampen. Deze zomer ben ik echter op mijn allerlaatste Kazou kamp gegaan. Het voelt vreemd om zoiets moois en leuks achter me te laten, maar het voelt alsof het tijd voor me is om verder te gaan. Ik heb afscheid genomen van Kazou door op kamp naar KroatiĆ« te gaan. Niet zomaar een kamp, maar hetzelfde kamp waardoor ik enkele jaren geleden besloot om leiding te worden. Het was ook mijn tiende kamp als leiding, dus ik kan afsluiten met een mooi rond getal. Ik ben ongelooflijk dankbaar voor alle mooie herinneringen en nieuwe vrienden die ik heb gemaakt dankzij Kazou. Ik ga het missen!



No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!