26 July 2016

Sfeja's new look | blog

I've wanted to change Sfeja's look for a long time, but never found the courage or time for it. Until a couple of days ago!
I had just moved to Stockholm permanently and figured this was the perfect time for a blog make-over.
A new start for me and my blog!

I'm not great at designing things, I know nothing about lay-outing and I had los of trouble with Blogger. But after some tampering, I ended up with a nice blog lay-out. After some more tampering, I had a simple, but pretty header as well.


NEDERLANDS: Ik speelde al een hele tijd met de gedachte om Sfeja in een nieuw jasje steken, maar vond er nooit de tijd of moed voor. Tot enkele dagen geleden! Ik was namelijk net definitief naar Stockholm verhuisd en besloot dat dit de perfecte timing was voor een blog make-over. Een nieuw begin voor mij én voor mijn blog!

Ik ben geen heldin in dingen ontwerpen, noch in lay-outen. Ik heb ook helemaal niet veel kennis van Blogger. 
Ik zat dus al snel vast met mijn blogontwerp. Na heel wat geknoei, vond ik uiteindelijk een mooi, basic ontwerp. 
Na nog wat meer geknoei kwam er ook nog een mooie header uit de bus.

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!