17 June 2015

GMM15: music preparation #3: Danko Jones

Deze donderdag begint de 20e editie van Graspop Metal Meeting en yours truly is going! Dit wordt al mijn vijfde editie. Time flies! Maar ongeacht hoeveel keer ik naar Graspop ga, er blijven altijd een heleboel voor mij onbekende namen op de line-up staan. Dat is goed, want zo leer ik weer veel nieuwe bands kennen! Nu mijn stage gedaan is, is het tijd om uit te zoeken naar welke bands ik zeker ga kijken! 

Band #3: Danko Jones. Deze band werd me aangeraden door mijn zus, maar ook blogger/Youtuber Jenny is fan van deze band. Redenen genoeg om deze band eens op te zoeken. Ik kwam bij hun nummer First Date terecht. Heerlijk rocknummer, dat ik zeker eens live wil horen!


Danko Jones speelt op zaterdag 20/06/2015 op Mainstage 2 van 14.00 tot 14.45.

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!