16 June 2015

GMM15 music preparation #2: Godsmack

Deze donderdag begint de 20e editie van Graspop Metal Meeting en yours truly is going! Dit wordt al mijn vijfde editie. Time flies! Maar ongeacht hoeveel keer ik naar Graspop ga, er blijven altijd een heleboel voor mij onbekende namen op de line-up staan. Dat is goed, want zo leer ik weer veel nieuwe bands kennen! Nu mijn stage gedaan is, is het tijd om uit te zoeken naar welke bands ik zeker ga kijken! 

Band #2: Godsmack. Eerlijk gezegd is deze band niet helemaal nieuw voor mij. Ik zag ze dit jaar nog op Fortarock en blijkbaar had ik ze daarvoor ook al eens live gezien op Graspop, al herrinner ik me daar niets meer van. Toen ik ze echter op Fortarock live zag, beviel hun nummer 1000hp me zo hard, dat ik dit gewoon in deze muzikale voorbereiding moest zetten. Who will be joining me to their performance?



Godsmack speelt op zaterdag 20/06/2015 op Mainstage 1 van 16.45 tot 17.35.

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!