15 June 2015

GMM15 music preparation #1: The Dead Daisies

Deze donderdag begint de 20e editie van Graspop Metal Meeting en yours truly is going! Dit wordt al mijn vijfde editie. Time flies! Maar ongeacht hoeveel keer ik naar Graspop ga, er blijven altijd een heleboel voor mij onbekende namen op de line-up staan. Dat is goed, want zo leer ik weer veel nieuwe bands kennen! Nu mijn stage gedaan is, is het tijd om uit te zoeken naar welke bands ik zeker ga kijken! 

Band #1: The Dead Daisies. Deze band bestaat uit muzikaal talent uit bands als Guns 'n Roses, Whitesnake, Mötley Crüe en Thin Lizzy. En dat hoor je! Hun nummer Face I love, een ode aan hun fans, sprak me meteen aan. Dit wil ik zeker live horen! Will you be joining me?


The Dead Daisies speelt op vrijdag 19/06/2015 op Mainstage 2 van 11.30 tot 12.10.

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!