25 November 2014

Gonna live it up while still alive

Ik wist pas nadat het optreden van Airbourne in Trix had plaatsgevonden dat deze band in Antwerpen kwam spelen. Ik zat op het moment van de show in het midden van een blokperiode, maar na het lezen van een leuke review van de show in Trix vond ik het toch superjammer dat ik er niet bij was. Eerlijk gezegd kende ik deze band nog niet, maar na het horen van hun single Live It Up was ik meteen fan. Volgende keer dat deze Australiƫrs in de buurt komen spelen, ben ik erbij! Don't you ever tell me to stop, you gotta live it up!

ENGLISH: I didn't know that the Australian band Airbourne was playing in Antwerp until afterwards. Too bad, because although I had to study for my exams, I definitely would've gone there to see them. I didn't even know the band until I read an article about them on Festivalblog, but after hearing their single Live It Up I immediately liked them! If they perform near me again, I'll definitely be there! See you there?



I'd rather burn up in flames than fade away!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!