19 August 2014

You long to hear my voice, but I'm long gone

Ik ben fan van Myles Kennedy. Hij heeft het gewoon allemaal: de looks, het muzikaal talent, de persoonlijkheid en de stem. Oh, die stem! Wat een fantastische stem! Hij kan zowel de zwoele lage noten als de hoge engelennoten zingen. Myles mag er dan misschien uitzien als een ruige rocker, maar vanaf het moment dat hij begint te zingen -zowel op cd als live-, klinkt hij als een engel. Hij kan met zijn stem mensen echt raken. Hij zit er gewoon boenk op, snap je? Zo'n stem in combinatie met zijn teksten: wat een killer combinatie! Ik kan dan ook vaak mijn ogen niet drooghouden wanneer ik hem hoor zingen, laat staan op momenten waarop het iets minder goed gaat. Tegelijkertijd geeft zijn stem me op iets minder goede momenten een zekere geruststelling, een soort troost. Thanks for singing from the heart, Myles!

ENGLISH: I'm a fan of Myles Kennedy. He just has it all: the looks, the talent, the personality and the voice. Oh, that voice! Such a fenomenal voice! He can reach both the sexy low and the angelic high notes. Even though he may look like a tough rock star, the moment when he starts to sing -live and on album- he sounds like an angel. His voice is so touching. Sometimes it just hits you, you know? That voice combined with his lyrics: it's a killer combination! I often can't help but cry when I hear him sing, especially on my not-so-good-moments. Then again, his voice gives me a certain reassurance, a certain comfort. And I love that! Thanks for singing from the heart, Myles!


How can you love someone and not yourself?